Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie. Koszt wysyłki zwracanego produktu jest po stronie Kupującego, tak samo koszty wysyłki nowego produktu w przypadku wymiany. 

Czas oczekiwania na zwrot płatności wynosi od 2 do 7 dni roboczych. 

W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w zwracanym produkcie (ślady użytkowania) Sprzedawca ma prawo odmówić zwrotu pieniędzy i odesłać zwracany produkt. 

 

REKLAMACJE

W przypadku reklamacji prosimy o kontakt na maila biuro@chevalpoland.pl. W wiadomości prosimy zawrzeć szczegółowy opis wady wraz ze zdjęciami. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl