Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego CHEVAL Poland , składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie Internetowym, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta zapłaty, uprawnienia Klienta do anulowania zamówienia i odstąpienia od Umowy, zasady składania i rozpatrywania reklamacji. Zanim dokonasz zakupu w naszym Sklepie Internetowym zapoznaj się z Regulaminem.
- 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep Internetowy CHEVAL Poland działający pod adresem www.chevalpoland.pl jest prowadzony przez firmę CHEVAL Monika Popecka z siedzibą pod adresem: ul. Nowa 8, 95-006 Bukowiec wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem REGON: …….. posiadającą NIP: 7681349798, zwaną w niniejszym regulaminie CHEVAL Poland.
- Produkty oferowane przez Sklep Internetowy CHEVAL Poland mogą być wykonane z materiałów naturalnych co powoduje, że kolorystyka produktów w rzeczywistości może nieznacznie odbiegać od tej pokazanej na zdjęciach. Wszystkie produkty są szczegółowo opisane jeśli chodzi o ich charakterystykę, użyte materiały i właściwości. Jednocześnie zwracamy uwagę, że różnice w kolorach między otrzymanym towarem a zdjęciami prezentowanymi w Sklepie mogą wynikać z parametrów ustawienia monitora.
- Informacje o produktach w sklepie CHEVAL Poland m.in. opisy, ceny stanowią zaproszenie do złożenia oferty zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego oraz Regulaminu.
- Wszystkie zdjęcia na naszej stronie są naszego autorstwa i podlegają ochronie, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 ze zm.)
- 2 Definicje
- SKLEP INTERNETOWY – sklep oferujący sprzedaż produktów za pośrednictwem Internetu, działający pod adresem http://www.chevalpoland.pl
- KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie dokonała zakupu w Sklepie Internetowym;
- KONSUMENT - Klient będący osobą fizyczną, dokonującą zakupu w Sklepie Internetowym na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową;
- DNI ROBOCZE – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
- OFERTA ZAKUPU – oferta zawarcia umowy sprzedaży wysyłana przez Klienta w momencie sfinalizowania procesu zakupów w Sklepie Internetowym;
- ZAMÓWIENIE – wszystkie produkty jakie Klient wskazał w Ofercie Zakupu, a które zostały przyjęte do realizacji;
- CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA – czas jaki potrzebny jest do skompletowania Zamówienia i nadania przesyłki do Klienta;
- CZAS DORĘCZENIA ZAMÓWIENIA – czas jaki potrzebny jest Firmie Kurierskiej na doręczenie Zamówienia pod wskazany przez Klienta adres od momentu prawidłowego nadania przesyłki przez CHEVAL Poland
- CENA PRODUKTU – cena brutto (zawierająca podatek VAT) pojedynczego egzemplarza produktu ustalona przez CHEVAL Poland i wskazana na stronie produktu;
- CENA OSTATECZNA – cena brutto pojedynczego egzemplarza produktu obniżona o obowiązujące w danym czasie lub dla danego Klienta rabaty cenowe ustalane przez CHEVAL Poland. Cena Ostateczna Produktu nie może być wyższa niż Cena Produktu określona na stronie produktu;
- CENA CAŁKOWITA – suma Cen Ostatecznych za wszystkie produkty wchodzące w skład Oferty Zakupu lub Zamówienia;
- KOSZTY WYSYŁKI - ustalone przez CHEVAL Poland koszty przesłania Klientowi zamówienia zgodnie z wybranym sposobem dostawy na wskazany adres.
- WARTOŚĆ OFERTY ZAKUPU – suma Ceny Całkowitej i Kosztów Wysyłki dla poszczególnej Oferty Zakupu;
- WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA – suma Ceny Całkowitej i Kosztów Wysyłki produktów znajdujących się w konkretnym Zamówieniu przyjętym do realizacji;
- FIRMA KURIERSKA – podmiot świadczący usługi przewozu;
- DOWÓD ZAKUPU – jakikolwiek dokument potwierdzający dokonanie zakupu danego produktu w sklepie CHEVAL Poland. W szczególności są to takie dokumenty jak paragon fiskalny, faktura, rachunek, potwierdzenie wykonania przelewu, potwierdzenie realizacji zamówienia czy potwierdzenie nadania przesyłki do Klienta.
- 3 REJESTRACJA i SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Zakupów można dokonywać całą dobę przez 7 dni w tygodniu na stronie Sklepu Internetowego.
- Klient składa CHEVAL Poland ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży poprzez kliknięcie przycisku „złóż zamówienie” w sekcji „koszyk”.
- Poprzez złożenie zamówienia Klient oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem, a nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Klienta z obowiązku jego przestrzegania.
- Na stronie Sklepu można się zarejestrować. Rejestracja jest jednorazowa. Przy każdym kolejnym zakupie Klient używa ustalonego wcześniej na stronie Sklepu Internetowego loginu i hasła.
- Login i hasło mają charakter poufny. Odpowiedzialność za szkody spowodowane ujawnieniem ich przez klienta osobom trzecim, ponosi tylko i wyłącznie Klient.
- Produkty wskazane w Ofercie Zakupu nie podlegają rezerwacji i mogą zostać nabyte przez innych Klientów.
- W Ofercie Zakupu Klient wskazuje:
- produkt lub produkty jakie ma obejmować Umowa Sprzedaży, ich cechy oraz liczbę;
- Prawidłowe dane do wysyłki obejmujące:
- Imię i Nazwisko Klienta
- Nazwę firmy (opcjonalnie)
- Dokładny adres (siedziby firmy i/lub miejsca doręczenia) zawierający nazwę ulicy, numer domu i lokalu, kod pocztowy, nazwę miejscowości oraz kraj;
- Aktywny adres e-mail Klienta;
- Aktywny numer telefonu Klienta;
- sposób zapłaty.
- Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za prawidłowość wskazanych danych i ponosi wszelkie finansowe koszty związane z błędami adresowymi (w szczególności koszty wysłania paczki pod błędny adres oraz koszty zwrotu do nadawcy takiej przesyłki).
- Na adres e-mail wskazany w Ofercie Zakupu CHEVAL Poland wysyła automatyczne potwierdzenie otrzymania oferty. Nie jest to potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji ani zawarcia Umowy Sprzedaży.
- CHEVAL Poland może nie przyjąć Oferty Zakupu bez podawania przyczyny według własnego uznania. Przyczyną nieprzyjęcia Oferty Zakupu może być między innymi niedostępność danego produktu, ograniczenia związane z jego wysyłką, niemożliwość wysłania zapłaty przez Klienta, niespełnienie przez Klienta kryteriów określonych w Regulaminie.
- CHEVAL Poland nie ponosi wobec Klienta ani osób trzecich żadnej odpowiedzialności z tytułu nieprzyjęcia Oferty Zakupu.
- 4 ANULOWANIE ZAMÓWIENIA PRZEZ KLIENTA
Klient może po złożeniu Oferty Zakupu anulować ją wysyłając stosowne zawiadomienie do CHEVAL Poland na adres biuro@chevalpoland.pl pod warunkiem, że zawiadomienie o rezygnacji zostanie wysłane przed otrzymaniem potwierdzenia nadania przesyłki w firmie kurierskiej. W przypadku, gdy klient zdecyduje się na anulowanie zamówienia już po wysłaniu przesyłki, jest on zobowiązany do odebrania przesyłki oraz opłacenia ewentualnej opłaty pobraniowej. Po odebraniu przesyłki może skorzystać z formularzu zwrotu dostępnego w stopce na stronie www.chevalpoland.pl.
- 5 UMOWA SPRZEDAŻY
- Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą wysłania Klientowi przez CHEVAL Poland potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji na adres email Klienta.
- Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji w terminie dwóch Dni Roboczych od wysłania Oferty Zakupu oznacza nieprzyjęcie Oferty Zakupu.
- CHEVAL Poland może przyjąć do realizacji tylko część produktów wskazanych w Ofercie Zakupu. W takiej sytuacji Klient otrzyma potwierdzenie przyjęcia części Zamówienia do realizacji.
- Na podstawie Umowy Sprzedaży CHEVAL Poland zobowiązuje się do przeniesienia na Klienta własności produktów oraz do dostarczenia ich Klientowi zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, a Klient zobowiązuje się do zapłaty Wartości Zamówienia oraz do odebrania Zamówienia.
- Umowa Sprzedaży zostaje zawarta pod warunkiem zawieszającym, że Klient zapłaci CHEVAL Poland Wartość Oferty Zakupu lub Wartość Zamówienia w terminie do 3 dni od daty zawarcia Umowy Sprzedaży. Za moment zapłaty uważa się dzień potwierdzenia zlecenia płatności u operatora płatności lub zaksięgowania środków na rachunku bankowym CHEVAL Poland w przypadku płatności bezpośrednich.
- Skutki prawne wynikające z zawarcia Umowy Sprzedaży powstają z chwilą, gdy warunek zawieszający, o którym mowa w pkt. 5 zostanie spełniony. Niespełnienie tego warunku (nie uiszczenie Wartości Zamówienia) skutkuje rozwiązaniem Umowy Sprzedaży.
- Strony mogą w drodze indywidualnych, pisemnych (e-mailowych) ustaleń określić inny sposób zapłaty za zamówione produkty. W takim przypadku warunek, o którym mowa w pkt. 5 uznaje się za niezastrzeżony.
- 6 CENY PRODUKTÓW
- Ceną wiążącą produktu jest Cena Ostateczna podana w podsumowaniu zamówienia w sekcji „Koszyk”.
- Wszystkie ceny na stronie CHEVAL Poland podane są w złotych polskich.
- Wartość Oferty Zakupu podawana jest w „twoje zakupy” w sekcji „koszyk” po wskazaniu miejsca doręczenia Zamówienia oraz formy płatności.
- CHEVAL Poland może zmieniać Ceny Produktów na bieżąco oraz przeprowadzać różnego rodzaju akcje promocyjne oraz wyprzedaże. Oferty Zakupu złożone przed opublikowaniem takich zmian będą realizowane na dotychczasowych zasadach.
- 7 FORMY PŁATNOŚCI
- Zapłaty można dokonać na konto bankowe CHEVAL Monika Popecka - 19116022020000000532203378
- Płatnością za pobraniem - płatność przy dostawie.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
4. Zapłaty za Zamówienie Klient dokonuje z góry, nie później niż w ciągu 3 Dni Roboczych od daty otrzymania od CHEVAL Poland potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji. W potwierdzeniu tym znajdują się wszystkie niezbędne dane do realizacji zapłaty, w tym również Wartość Zamówienia.
- 8 DOSTAWA ZAMÓWIENIA
- CHEVAL Poland realizuje dostawy zamówionych produktów:
- na terenie Rzeczpospolitej Polskiej za pośrednictwem firmy Inpost oraz firmy DPD
- Koszty dostarczenia przesyłki do Klienta ponosi Klient. Aktualny cennik dostaw znajduje się na stronie www.chevalpoland.pl
- Przyjmując przesyłkę od Firmy Kurierskiej lub Poczty, należy sprawdzić dokładnie opakowanie i jego zawartość. W przypadku uszkodzenia kurier powinien przygotować protokół szkody w dwóch egzemplarzach, podpisane przez przedstawiciela Firmy Kurierskiej i Klienta. Klient powinien skontaktować się z CHEVAL Poland przez e-mail: biuro@chevalpoland.pl potwierdzając, że protokół szkody został sporządzony a przesyłka nie została odebrana. Klient powinien zachować kopię protokołu szkody.
- W przypadku, gdy Klient nie odebrał ani nie opłacił wysyłki pobraniowej, która została wysłana do niego przez CHEVAL Monika Popecka, jest on zobowiązany do opłacenia kosztów transportu oraz zwrotu przesyłki.
- Darmowa dostawa obowiązuje tylko i wyłącznie na wysyłki realizowane przez firmę Inpost. Progi darmowej wysyłki to odpowiednio: dla Paczkomatów - 200 złotych wartości koszyka; dla Kuriera - 250 złotych wartości koszyka.
- Na wysyłki realizowane przez kuriera DPD darmowa wysyłka nie obowiązuje.
- Produkty określone jako gabarytowe wysyłane są tylko za pośrednictwem kuriera DPD.
- 9 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Przez realizację Zamówienia należy rozumieć skompletowanie i prawidłowe nadanie do Klienta przesyłki zawierającej produkty przyjęte do realizacji w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia.
- Zamówienia przyjęte do realizacji będą realizowane niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty na konto CHEVAL Monika Popecka, nie później jednak niż w ciągu 10 (dziesięciu) Dni Roboczych.
- Produkty niedostępne w momencie złożenia przez Klienta Oferty Zakupu lub produkty personalizowane na zamówienie Klienta są wysyłane do Klienta w czasie indywidualnie określonym w trybie ustaleń mailowych.
- Klient otrzyma od CHEVAL Poland informację na adres e-mail z potwierdzeniem nadania przesyłki oraz numerem listu przewozowego.
- 10 WYMIANA TOWARU
- Każdy przypadek wymiany towaru na inny egzemplarz traktujemy indywidualnie i co do zasady wymiana taka jest możliwa.
- Chęć wymiany zakupionego przedmiotu należy zgłosić mailowo do CHEVAL Poland najpóźniej dziesięć dni od otrzymania przesyłki, wskazując w mailu na jaki przedmiot ma nastąpić wymiana oraz okazując dowód zakupu.
- W przypadku otrzymania od CHEVAL Poland potwierdzenia, że wymiana jest możliwa, Klient ponosi koszt przesyłek wymienianych przedmiotów do i ze Sklepu Internetowego.
- Wymiana uzgodniona ze Sklepem Internetowym jest możliwa tylko w przypadku gdy odesłany towar nie nosi żadnych śladów użytkowania, jest zaopatrzony w oryginalne metki oraz jest odesłany wraz z dowodem zakupu.
- 11 REKLAMACJE
- Reklamacje należy składać pisemnie na adres mailowy biuro@chevalpoland.pl nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od wykrycia wady produktu, w przeciągu 2 lat od wydania produktu Klientowi.
- Procedura reklamacyjna:
- Proszę zrobić zdjęcia produktu (w szczególności wady) i wraz z opisem
oraz dowodem zakupu przesłać na adres mailowy biuro@chevalpoland.pl
- CHEVAL Poland podejmie decyzję o zasadności reklamacji lub jej bezzasadności w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia;
- W przypadku uznania reklamacji wadliwy produkt należy dostarczyć na koszt Klienta na adres wskazany w pkt. 1 Regulaminu w sposób wskazany w informacji mailowej dotyczącej reklamacji.
- CHEVAL Poland wyśle Klientowi nowy egzemplarz produktu na swój koszt lub zwróci pieniądze – w zależności od życzenia Klienta – niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od otrzymania wadliwego produktu.
- 12 PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Zgodnie z USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287 t.j. z dnia 2020.02.21) Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35. w/w ustawy.
- W celu skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w pkt. 42 Konsument jest zobowiązany dostarczyć do CHEVAL Poland pisemne oświadczenie o odstąpieniu od zawartej Umowy Sprzedaży wraz z towarem i dowodem zakupu.
- Dla zachowania 14 dniowego terminu, o którym mówi ustawa wystarczy nadanie oświadczenia w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki do Konsumenta.
- W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta w wyżej opisanym trybie jest on zobowiązany do zwrócenia na swój koszt zakupionego produktu w stanie niepogorszonym pozwalającym jednoznacznie stwierdzić, że produkt nie był używany, w oryginalnym opakowaniu, w terminie 14 (czternastu) dni od daty odstąpienia od umowy na adres CHEVAL Monika Popecka wskazany w pkt. 1 Regulaminu. Sklep CHEVAL Poland nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
- W przypadku, gdy odstąpienie od umowy będzie skuteczne CHEVAL Poland zwraca KONSUMENTOWI Cenę Całkowitą za Zamówienie (bez kosztów wysyłki)
- 13 PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Dokonując zakupu w Sklepie Internetowym CHEVAL Poland Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
- Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich)
- Zgodne z ww. ustawą, Klienci mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.
- 14 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- CHEVAL Poland może w każdej chwili zaprzestać świadczenia usług, zmienić ofertę lub wycofać oferowane produkty bez podania przyczyny. Zmiany te nie mają wpływu na wykonanie Umów Sprzedaży zawartych przed wprowadzeniem tych zmian.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).
- Wszystkie nazwy i wzory produktów oferowanych przez CHEVAL Poland w Sklepie Internetowym są własnością CHEVAL Monika Popecka i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej lub innych przepisów.
- W przypadku zmiany Regulaminu Umowy Sprzedaży zawarte przed wprowadzeniem zmian są realizowane według zasad obowiązujących w momencie zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.11.2017r.