Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Regulamin

 

 

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego CHEVAL Poland , składania zamówień na produkty dostępne w  Sklepie Internetowym, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta zapłaty, uprawnienia Klienta do anulowania zamówienia i odstąpienia od Umowy, zasady składania i rozpatrywania reklamacji. Zanim dokonasz zakupu w naszym Sklepie Internetowym zapoznaj się z Regulaminem.

 

  • 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Sklep Internetowy CHEVAL Poland działający pod adresem www.chevalpoland.pl jest prowadzony przez  firmę CHEVAL Monika Popecka z siedzibą pod adresem: ul. Nowa 8, 95-006  Bukowiec  wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem REGON: …….. posiadającą NIP: 7681349798, zwaną w niniejszym regulaminie CHEVAL Poland.

 

  1. Produkty oferowane przez Sklep Internetowy CHEVAL Poland mogą być wykonane z materiałów naturalnych co powoduje, że kolorystyka produktów w rzeczywistości może nieznacznie odbiegać od tej pokazanej na zdjęciach. Wszystkie produkty są szczegółowo opisane jeśli chodzi o ich charakterystykę, użyte materiały i właściwości. Jednocześnie zwracamy uwagę, że różnice w kolorach między otrzymanym towarem a zdjęciami prezentowanymi w Sklepie mogą wynikać z parametrów ustawienia monitora.
  2. Informacje o produktach w sklepie CHEVAL Poland m.in. opisy, ceny stanowią zaproszenie do złożenia oferty zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego oraz Regulaminu.
  3. Wszystkie zdjęcia na naszej stronie są naszego autorstwa i podlegają ochronie, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 ze zm.)
  • 2 Definicje
  1. SKLEP INTERNETOWY – sklep oferujący sprzedaż produktów za pośrednictwem Internetu, działający pod adresem http://www.chevalpoland.pl
  2. KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie dokonała zakupu w Sklepie Internetowym;
  3. KONSUMENT - Klient będący osobą fizyczną, dokonującą zakupu w Sklepie Internetowym na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową;
  4. DNI ROBOCZE – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
  5. OFERTA ZAKUPU – oferta zawarcia umowy sprzedaży wysyłana przez Klienta w momencie sfinalizowania procesu zakupów w Sklepie Internetowym;
  6. ZAMÓWIENIE – wszystkie produkty jakie Klient wskazał w Ofercie Zakupu, a które zostały przyjęte do realizacji;
  7. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA – czas jaki potrzebny jest do skompletowania Zamówienia i nadania przesyłki do Klienta;
  8. CZAS DORĘCZENIA ZAMÓWIENIA – czas jaki potrzebny jest Firmie Kurierskiej na doręczenie Zamówienia pod wskazany przez Klienta adres od momentu prawidłowego nadania przesyłki przez CHEVAL Poland
  9. CENA PRODUKTU – cena brutto (zawierająca podatek VAT) pojedynczego egzemplarza produktu ustalona przez CHEVAL Poland i wskazana na stronie produktu;
  10. CENA OSTATECZNA – cena brutto pojedynczego egzemplarza produktu obniżona o obowiązujące w danym czasie lub dla danego Klienta rabaty cenowe ustalane przez CHEVAL Poland. Cena Ostateczna Produktu nie może być wyższa niż Cena Produktu określona na stronie produktu;
  11. CENA CAŁKOWITA – suma Cen Ostatecznych za wszystkie produkty wchodzące w skład Oferty Zakupu lub Zamówienia;
  12. KOSZTY WYSYŁKI - ustalone przez CHEVAL Poland koszty przesłania Klientowi zamówienia zgodnie z wybranym sposobem dostawy na wskazany adres.
  13. WARTOŚĆ OFERTY ZAKUPU – suma Ceny Całkowitej i Kosztów Wysyłki dla poszczególnej Oferty Zakupu;
  14. WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA – suma Ceny Całkowitej i Kosztów Wysyłki produktów znajdujących się w konkretnym Zamówieniu przyjętym do realizacji;
  15. FIRMA KURIERSKA – podmiot świadczący usługi przewozu;
  16. DOWÓD ZAKUPU – jakikolwiek dokument potwierdzający dokonanie zakupu danego produktu w sklepie CHEVAL Poland. W szczególności są to takie dokumenty jak paragon fiskalny, faktura, rachunek,  potwierdzenie wykonania przelewu, potwierdzenie realizacji zamówienia czy potwierdzenie nadania przesyłki do Klienta.
  • 3 REJESTRACJA i SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
  1. Zakupów można dokonywać całą dobę przez 7 dni w tygodniu  na stronie Sklepu Internetowego. 
  2. Klient składa CHEVAL Poland ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży poprzez kliknięcie przycisku „złóż zamówienie” w sekcji „koszyk”.
  3. Poprzez złożenie zamówienia Klient oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem, a nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Klienta z obowiązku jego przestrzegania.
  4. Na stronie Sklepu można się zarejestrować. Rejestracja jest jednorazowa. Przy każdym kolejnym zakupie Klient używa ustalonego wcześniej na stronie Sklepu Internetowego loginu i hasła.
  5. Login i hasło mają charakter poufny. Odpowiedzialność za szkody spowodowane ujawnieniem ich przez klienta osobom trzecim, ponosi tylko i wyłącznie Klient.
  6. Produkty wskazane w Ofercie Zakupu nie podlegają rezerwacji i mogą zostać nabyte przez innych Klientów.
  7. W Ofercie Zakupu Klient wskazuje:
    1. produkt lub produkty jakie ma obejmować Umowa Sprzedaży, ich cechy oraz liczbę;
    2. Prawidłowe dane do wysyłki obejmujące:
  1. Imię i Nazwisko Klienta
  2. Nazwę firmy (opcjonalnie)
  3. Dokładny adres (siedziby firmy i/lub miejsca doręczenia) zawierający nazwę ulicy, numer domu i lokalu, kod pocztowy, nazwę miejscowości oraz kraj;
  4. Aktywny adres e-mail Klienta;
  5. Aktywny numer telefonu Klienta;
  1. sposób zapłaty.

 

  1. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za prawidłowość wskazanych danych i ponosi wszelkie finansowe koszty związane z błędami adresowymi (w szczególności koszty wysłania paczki pod błędny adres oraz koszty zwrotu do nadawcy takiej przesyłki).
  2. Na adres e-mail wskazany w Ofercie Zakupu CHEVAL Poland wysyła automatyczne potwierdzenie otrzymania oferty. Nie jest to potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji ani zawarcia Umowy Sprzedaży.
  3. CHEVAL Poland może nie przyjąć Oferty Zakupu bez podawania przyczyny według własnego uznania. Przyczyną nieprzyjęcia Oferty Zakupu może być między innymi niedostępność danego produktu, ograniczenia związane z jego wysyłką, niemożliwość wysłania zapłaty przez Klienta, niespełnienie przez Klienta kryteriów określonych w Regulaminie.
  1. CHEVAL Poland nie ponosi wobec Klienta ani osób trzecich żadnej odpowiedzialności z tytułu nieprzyjęcia Oferty Zakupu.
  • 4 ANULOWANIE ZAMÓWIENIA PRZEZ KLIENTA

Klient może po złożeniu Oferty Zakupu anulować ją wysyłając stosowne zawiadomienie do CHEVAL Poland na adres biuro@chevalpoland.pl pod warunkiem, że zawiadomienie o rezygnacji zostanie wysłane przed otrzymaniem potwierdzenia nadania przesyłki w firmie kurierskiej. W przypadku, gdy klient zdecyduje się na anulowanie zamówienia już po wysłaniu przesyłki, jest on zobowiązany do odebrania przesyłki oraz opłacenia ewentualnej opłaty pobraniowej. Po odebraniu przesyłki może skorzystać z formularzu zwrotu dostępnego w stopce na stronie www.chevalpoland.pl

 

  • 5 UMOWA SPRZEDAŻY
  1. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą wysłania Klientowi przez CHEVAL Poland potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji na adres email Klienta. 
  2. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji w terminie dwóch Dni Roboczych od wysłania Oferty Zakupu oznacza nieprzyjęcie Oferty Zakupu. 
  3. CHEVAL Poland może przyjąć do realizacji tylko część produktów wskazanych w Ofercie Zakupu. W takiej sytuacji Klient otrzyma potwierdzenie przyjęcia części Zamówienia do realizacji. 
  4. Na podstawie Umowy Sprzedaży CHEVAL Poland zobowiązuje się do przeniesienia na Klienta własności produktów oraz do dostarczenia ich Klientowi zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, a Klient zobowiązuje się do zapłaty  Wartości Zamówienia oraz do odebrania Zamówienia.

 

  1. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta pod warunkiem zawieszającym, że Klient zapłaci CHEVAL Poland Wartość Oferty Zakupu lub Wartość Zamówienia w terminie do 3 dni od daty zawarcia Umowy Sprzedaży. Za moment zapłaty uważa się dzień potwierdzenia zlecenia płatności u operatora płatności lub zaksięgowania środków na rachunku bankowym CHEVAL Poland w przypadku płatności bezpośrednich.
  1. Skutki prawne wynikające z zawarcia Umowy Sprzedaży powstają z chwilą, gdy warunek zawieszający, o którym mowa w pkt. 5 zostanie spełniony. Niespełnienie tego warunku (nie uiszczenie Wartości Zamówienia) skutkuje rozwiązaniem Umowy Sprzedaży.
  2. Strony mogą w drodze indywidualnych, pisemnych (e-mailowych) ustaleń określić inny sposób zapłaty za zamówione produkty. W takim przypadku warunek, o którym mowa w pkt. 5 uznaje się za niezastrzeżony.

 

  • 6 CENY PRODUKTÓW
  1. Ceną wiążącą produktu jest Cena Ostateczna podana w podsumowaniu zamówienia w sekcji „Koszyk”.
  2. Wszystkie ceny na stronie CHEVAL Poland podane są w złotych polskich. 
  3. Wartość Oferty Zakupu podawana jest w „twoje zakupy” w sekcji „koszyk” po wskazaniu miejsca doręczenia Zamówienia oraz formy płatności.
  4. CHEVAL Poland może zmieniać Ceny Produktów na bieżąco oraz przeprowadzać różnego rodzaju akcje promocyjne oraz wyprzedaże. Oferty Zakupu złożone przed opublikowaniem takich zmian będą realizowane na dotychczasowych zasadach.

 

  • 7 FORMY PŁATNOŚCI
  1. Zapłaty można dokonać na konto bankowe CHEVAL Monika Popecka - 19116022020000000532203378
  1. Płatnością za pobraniem - płatność przy dostawie. 
  2. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

 4. Zapłaty za Zamówienie Klient dokonuje z góry, nie później niż w ciągu 3 Dni Roboczych od daty otrzymania od CHEVAL Poland potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji. W potwierdzeniu tym znajdują się wszystkie niezbędne dane do realizacji zapłaty, w tym również Wartość Zamówienia.

  • 8 DOSTAWA ZAMÓWIENIA
  1. CHEVAL Poland realizuje dostawy zamówionych produktów:
    1. na terenie Rzeczpospolitej Polskiej za pośrednictwem firmy Inpost oraz firmy DPD

 

  1. Koszty dostarczenia przesyłki do Klienta ponosi Klient. Aktualny cennik dostaw znajduje się na stronie www.chevalpoland.pl
  2. Przyjmując przesyłkę od Firmy Kurierskiej lub Poczty, należy sprawdzić dokładnie opakowanie i jego zawartość. W przypadku uszkodzenia kurier powinien przygotować protokół szkody w dwóch egzemplarzach, podpisane przez przedstawiciela Firmy Kurierskiej i Klienta. Klient powinien skontaktować się z CHEVAL Poland przez e-mail: biuro@chevalpoland.pl potwierdzając, że protokół szkody został sporządzony a przesyłka nie została odebrana. Klient powinien zachować kopię protokołu szkody.
  3. W przypadku, gdy Klient nie odebrał ani nie opłacił wysyłki pobraniowej, która została wysłana do niego przez CHEVAL Monika Popecka, jest on zobowiązany do opłacenia kosztów transportu oraz zwrotu przesyłki. 
  4. Darmowa dostawa obowiązuje tylko i wyłącznie na wysyłki realizowane przez firmę Inpost. Progi darmowej wysyłki to odpowiednio: dla Paczkomatów - 200 złotych wartości koszyka; dla Kuriera - 250 złotych wartości koszyka. 
  5. Na wysyłki realizowane przez kuriera DPD darmowa wysyłka nie obowiązuje. 
  6. Produkty określone jako gabarytowe wysyłane są tylko za pośrednictwem kuriera DPD. 
  • 9 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
  1. Przez realizację Zamówienia należy rozumieć skompletowanie i prawidłowe nadanie do Klienta przesyłki zawierającej produkty przyjęte do realizacji w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia.
  2. Zamówienia przyjęte do realizacji będą realizowane niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty na konto CHEVAL Monika Popecka, nie później jednak niż w ciągu 10 (dziesięciu) Dni Roboczych.
  3. Produkty niedostępne w momencie złożenia przez Klienta Oferty Zakupu lub produkty personalizowane na zamówienie Klienta są wysyłane do Klienta w czasie indywidualnie określonym w trybie ustaleń mailowych.
  4. Klient otrzyma od CHEVAL Poland informację na adres e-mail z potwierdzeniem nadania przesyłki oraz numerem listu przewozowego.
  • 10 WYMIANA TOWARU
  1. Każdy przypadek wymiany towaru na inny egzemplarz traktujemy indywidualnie i co do zasady wymiana taka jest możliwa.
  2. Chęć wymiany zakupionego przedmiotu należy zgłosić mailowo do CHEVAL Poland najpóźniej dziesięć dni od otrzymania przesyłki, wskazując w mailu na jaki przedmiot ma nastąpić wymiana oraz okazując dowód zakupu.
  3. W przypadku otrzymania od CHEVAL Poland potwierdzenia, że wymiana jest możliwa, Klient ponosi koszt przesyłek wymienianych przedmiotów do i ze Sklepu Internetowego.
  4. Wymiana uzgodniona ze Sklepem Internetowym jest możliwa tylko w przypadku gdy odesłany towar nie nosi żadnych śladów użytkowania, jest zaopatrzony w oryginalne metki oraz jest odesłany wraz z dowodem zakupu.

 

  • 11 REKLAMACJE
  1. Reklamacje należy składać pisemnie na adres mailowy biuro@chevalpoland.pl nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od wykrycia wady produktu, w przeciągu 2 lat od wydania produktu Klientowi.
  2. Procedura reklamacyjna:
    1. Proszę zrobić zdjęcia produktu (w szczególności wady) i wraz z opisem

               oraz dowodem zakupu przesłać na adres mailowy biuro@chevalpoland.pl

  1. CHEVAL Poland podejmie decyzję o zasadności reklamacji lub jej bezzasadności w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia;

 

  1. W przypadku uznania reklamacji wadliwy produkt należy dostarczyć na koszt Klienta na adres wskazany w pkt. 1 Regulaminu w sposób wskazany w informacji mailowej dotyczącej reklamacji. 
  1. CHEVAL Poland wyśle Klientowi nowy egzemplarz produktu na swój koszt lub zwróci pieniądze – w zależności od życzenia Klienta – niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od otrzymania wadliwego produktu.
  • 12 PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  1. Zgodnie z USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287 t.j. z dnia 2020.02.21) Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35. w/w ustawy.
  2. W celu skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w pkt. 42 Konsument jest zobowiązany dostarczyć do CHEVAL Poland pisemne oświadczenie o odstąpieniu od zawartej Umowy Sprzedaży wraz z  towarem i dowodem zakupu.
  3. Dla zachowania 14 dniowego terminu, o którym mówi ustawa wystarczy nadanie oświadczenia w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki do Konsumenta.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta w wyżej opisanym trybie jest on zobowiązany do zwrócenia na swój koszt zakupionego produktu w stanie niepogorszonym pozwalającym jednoznacznie stwierdzić, że produkt nie był używany, w oryginalnym opakowaniu,  w terminie 14 (czternastu) dni od daty odstąpienia od umowy na adres CHEVAL Monika Popecka wskazany w pkt. 1 Regulaminu. Sklep CHEVAL Poland nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  5. W przypadku, gdy odstąpienie od umowy będzie skuteczne CHEVAL Poland zwraca KONSUMENTOWI Cenę Całkowitą za Zamówienie (bez kosztów wysyłki) 
  • 13 PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
  1. Dokonując zakupu w Sklepie Internetowym CHEVAL Poland Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
  2. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich)
  3. Zgodne z ww. ustawą, Klienci mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.
  • 14 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. CHEVAL Poland może w każdej chwili zaprzestać świadczenia usług, zmienić ofertę lub wycofać oferowane produkty bez podania przyczyny.  Zmiany te nie mają wpływu na wykonanie Umów Sprzedaży zawartych przed wprowadzeniem tych zmian.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).
  3. Wszystkie nazwy i wzory produktów oferowanych przez CHEVAL Poland w Sklepie Internetowym są własnością CHEVAL Monika Popecka i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej lub innych przepisów.
  4. W przypadku zmiany Regulaminu Umowy Sprzedaży zawarte przed wprowadzeniem zmian są realizowane według zasad obowiązujących w momencie zawarcia Umowy Sprzedaży.
  5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.11.2017r.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl